مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 16:322022-02-12سياسي

خبر خوب| اقدام جالب دستفروش نهاوندی در روز 22 بهمن/ تقسیم شادی بین مردم + فیلم


خبرگزاری فارس همدان، روز گذشته و همزمان با 22 بهمن ماه، جشن پیروزی انقلاب اسلامی، یک دستفروش خوش ذوق با اقدامی جالب، توجه مردم را در شبکه های اجتماعی به سوی خود جلب کرد، این جوان نهاوندی در اقدامی خودجوش با توزیع میوه بین مردم به مناسبت جشن ملی، این روز را گرامی داشت، او که خود نیز متولد 22 بهمن است معتقد است هر کس باید به نحوی شادی را در این روز بین مردم تقسیم کند.

متن زیر گفت وگوی فارس با این جوان باصفاست که در زیر می خوانید.

من محمد قاسمیان هستم متولد 22 بهمن سال 1372 در نهاوند، انقلاب اسلامی 16 ساله بود که به دنیا آمدم، چند سالی است که از طریق میوه فروشی با وانت بار امرار معاش می کنم و دنبال لقمه ای نان حلال هستم.

روز گذشته مصادف با 22 بهمن، تصمیم گرفتم کاری متفاوت از هر سال انجام دهم، متفاوت به این لحاظ که سه سالی است در این روز مرغ و برنج می خریدم و در مناطق محروم توزیع می کردم، امسال تصمیم گرفتم بین مردم میوه توزیع کنم، بنابراین صبح زود وانتم را برداشتم و رفتم میدان بار، پرتقال و نارنج خریدم و شروع کردم به توزیع صلواتی.

وقتی شادی را در چهره مردم می دیدم به وجد می آمدم.

هر سال در روز 22 بهمن که هم روز تولد من است هم روز تولد انقلاب، کاری انجام خواهم داد، حالا بستگی دارد به این که چه ایده ای به فکرم خطور کند، تقسیم شادی و کار صلواتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| اقدام جالب دستفروش نهاوندی در روز 22 بهمن/ تقسیم شادی بین مردم + فیلم

خبر خوب| اقدام جالب دستفروش نهاوندی در روز 22 بهمن/ تقسیم شادی بین مردم + فیلم